неділя, 19 квітня 2015 р.

Математичні здібності - не вроджене уміння, треба практикуватися

Хоча математичні здібності, можливо, і не є природною навичкою, дослідники припускають, що практика може стимулювати і активувати різні нервові зв'язки, які можуть допомогти школярам мати кращі результати з математики.
Здібності до математики, усупереч поширеній думці, не є природженими. Дослідники з Норвезького університету науки і технології (Norwegian University of Science and Technology) вважають, що здатність добре засвоювати математичні знання відноситься до тих речей, в яких багато що означає практика. 
Дослідники тестували норвезьких п'ятикласників.
Перевірялися дев'ять типів математиких навичок, починаючи від звичайних складання і віднімання, множення подумки до розуміння годинника і календаря. Отримані результати опубліковані в журналі Psychological Reports.

"Наше дослідження показує малу кореляцію між дев'ятьма різними математичними навичками", - сказав професор Хермундур Шигмундзон (Hermundur Sigmundsson), один з трьох дослідників, що працювали в цьому проекті. Учені вважають, що якщо людина добре розбирається в одному з даних дев'яти типів, то це не означає, що він буде успішний і в іншому, якщо він не практикується в ньому.
Крім того, "мало взаємозв'язані уміння виконати звичайне додавання типу "23+67" і порахувати те ж саме, якщо приклад озвучений, а не записаний".
Хоча, як вважають дослідники, цей висновок припускає труднощі не з основами математики, а з читанням, особливо якщо врахувати, до 20 відсотків норвезьких хлопчиків в середній школі зазнають труднощі при читанні.
Тоді як деякі школярі добре знали геометрію, вони не були такі майстерні в алгебрі. Дослідники говорять, що тільки практика може допомогти дитині краще устигати по алгебрі, і що саме практика робить вплив на мозок, активізуючи різні нервові зв'язки.
"У той же час це означає, що для деяких школярів з'являється надія," - сказав Шигмундзон, що вважає, що їх дослідження може вплинути на те, як викладається математика. "Деякі діти просто не можуть добре засвоїти усі розділи математики, але вони можуть принаймні, наприклад, добре устигати по геометрії". Джерело: http://www.upi.com/Science_News/Blog/2013/12/13/Math-not-an-innate-skill-has-to-be-practiced/9821386955799/

Немає коментарів:

Дописати коментар